Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, July 30, 2006

Σήμερα η θάλασσα ήταν σχεδόν τέλεια!


Σήμερα έκανα το πρώτο μπάνιο στην θάλασσα στο νησί μου! Η θάλασσα ήταν το κάτι άλλο. Έξω έκανε τόση ζέστη όση έπρεπε. Μέσα στην θάλασσα το νερό ήταν τόσο δροσερό όσο έπρεπε. Το αεράκι που φυσούσε ήταν συνεχές και διακριτικό. Ακριβώς στην κόψη του να σε δροσίζει και να μην γίνεται ενοχλητικό. Ο κόσμος ήταν τόσος όσος χρειαζόταν για να μπανιαριστούν όλοι άνετα. Δεν σου έκανε αίσθηση να βγεις έξω. Όλα ήταν σχεδόν τέλεια!
Ξέρω τι αναρωτιούνται οι περισσότεροι. Πως είναι δυνατόν να ζεις σε νησί που η θάλασσα απέχει από το σπίτι σου 5-10 λεπτά και δεν είσαι εκεί κάθε μέρα. Όσοι είναι επίσης από νησί ξέρουν την απάντηση. Οι περισσότεροι (και ειδικά αυτοί που δεν έχουν μεράκι με την θάλασσα σαν του λόγου μου) έχουν το εξής σκεπτικό. «Η θάλασσα είναι εκεί. Δεν φεύγει. Θα πάω αύριο.»
Και κάπως έτσι θα περάσει και το φετινό καλοκαίρι… θα πηγαίνω θάλασσα από … αύριο!!!

13 comments:

resident said...

Άργησες debby!! Νόμιζα ότι σαν νέο κορίτσι θα είσαι όλη μέρα στη παραλία.Εγώ πάω 8-9 μήνες το χρόνο σχεδόν καθημερινά.Κολυμπάω μισή έως μια ώρα και φεύγω.Σπάνια κάθομαι στον ήλιο.Όταν ζεις σε νησί, τι πιο ωραίο από το να πηγαίνεις στη θάλασσα?
Τελικά δεν έβρεξε εδώ και η ζέστη είναι αρκετή.Εχεις παρατηρήσει ότι στα ιόνια κάνει σχεδόν καθημερινά 2-3 βαθμούς πιο πολύ απότι στο αιγαίο?Εκει έχει τα μελτέμια.
Αφού ξεκίνησες αργά τα μπάνια ,συνέχισε τουλάχιστον μέχρι Οκτώβρη.Τι λες?

Debby said...

Θα δείξει Resident!
Εχω μια φίλη που είναι στο στύλ σου. Κάθε μέρα μετά την δουλειά, όπως και να έχει για μία ώρα πάει θάλασσα, ρίχνει μια βουτιά, ίσα που στεγνώνει και φεύγει. Χαράς το κουράγιο σας! Οταν δουλευω όλη μέρα και μετά έχω άλλη τόση δουλειά σπίτι δεν έχω καθόλου κουράγιο να τρέχω σε θάλασσες!!
Πάντως για μέχρι τέλος Σεπτέμβρη όλο και κάτι γίνεται... Για Οκτώβρη δεν το βλέπω!
Ναι όντως κάνει πιο πολύ ζέστη στα Ιόνια. Δεν το είχα προσέξει!!

ONOMATODOSIA said...

geia sou.#ligo asxeto ap to 8ema tou pst sou.

wraio gingk giank exeis...

Anonymous said...

Άχουτα τι λένε!!

Α! εγώ δε μπορώ να πω! Μπορεί να ζω στην Αθήνα αλλά μπάνια κάνω κάθε μέρα...



...στον ιδρώτα!



Πάντως ξέρω τι εννοείς, γιατί έχω ζήσει λίγο καιρό στην Κέρκυρα.
Συνήθως στα νησιά το καλοκαίρι, είναι η περίοδος που ο κόσμος εργάζεται.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Αχ, αυτά τα δεδομένα... Τα καημένα... Που τά 'χουμε χεσμένα... Βάρδα μην τα χάσουμε...

Debby said...

Onomatodosia, γεια χαρά.
Πολύ άσχετο αλλά δεν πειράζει!!
Εχει και άλλα πολύ πιο ωραία. Ψάξε στις εικόνες στο google και θα βρεις πολλά.

In silence, όντως στα νησιά ο κόσμος το καλοκαίρι εργάζεται και πολλές φορές περισσότερο από ότι τον χειμώνα σαν τον Resident πιο πάνω. Αυτό όμως δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για κάποιον που γουστάρει το άθλημα!! Για τους άλλους όμως είναι πρόβλημα. Γιατί δεν κάνουν διακοπές καλοκαιρινές. Εμένα παράδειγμα οι διακοπές είναι συνηφασμένες με ταξίδι σε μέρος που μπορώ να δω καιρνούργια πράγματα, να βολτάρω και να ψωνίσω. Καμία σχέση με χαλάρωση.

Synas! Πάρε το αίμα σου πίσω τώρα που θα είσαι διακοπές!

mariospi said...

Debby, να τους ακούς όλους και στο τέλος να κάνεις ό,τι σου κατεβαίνει! (όσο η Σύνας θα κάνει βουτιές στα δεδομένα της, στις διακοπές...)

Debby said...

Όλοι αυτό δεν κάνουν Marie?
Παρεπιπτόντως μου αρέσει η ειλικρίνια σε κάτι τέτοια θέματα! Αν όντως έχω σκοπό να κάνω κάτι το λέω. Αν όχι πάλι το λέω.
Στο Resident υποσχέθηκα να ελαττωσω το κρέας π.χ. Θα το κάνω. Να του υποσχεθώ όμως ότι θα πηγαίνω κάθε μέρα θάλασσα, δεν μπορώ! Με τίποτα!

resident said...

Καλημέρα debby.
Όχι,όχι όλα μαζί!Kράτα την πρώτη σου υπόσχεση και όσο για τις βουτιές θα ρίξω εγώ τόσες πολλές που θα περισσεύουν.
Μόλις γύρισα από την θάλασσα(4-5 λεπτά από το σπίτι μου.Πανέμορφη παραλια-ες).Ήταν υπέροχη,ήρεμη με ωραία θερμοκρασία.Έριξα μια επιπλέον βουτιά και για σένα,οπότε ξεκουράσου σήμερα και πας… αύριο.

Καλημέρα σε όλους.

Debby said...

Thanks για την κατανόηση Resident! Σου αναθέτω μια βουτιά επιπλέον την μέρα και για μένα!

Παρεπιπτόντως ακόμα δεν έχω φάει κρέας. Και για τώρα το καλοκαίρι μπορεί και να μην φάω! Τον χειμώνα δεν ξέρω τι θα κάνω έτσι κρυουλιάρα που είμαι!!

resident said...

Να σε καλά!Οταν οι άνθρωποι έχουν ευαισθησίες,αρκεί μια απλή λέξη για να τους κάνει να νιώσουν κάτι που ίσως δεν του είχαν δώσει αρκετή σημασία πριν.Πρώτα ο Mickey,τώρα εσύ. Να είστε καλά.
Και τον χειμώνα βλέπουμε...

ralou said...

Δεν πειράζει, δεν πειράζει.

Μερικές φορές εκτιμάμε περισσότερο κάτι όταν το ζούμε λίγο.
Να, όπως η πρώτη βουτιά στο δροσερό νερό με αεράκι και λίγο κόσμο στην παραλία.

Ε! αν το εκάνες κάθε μέρα δεν θα σου είχε έρθει η όρεξη να γράψεις έτσι γι αυτό.

Στ΄αλήθεια βούτηξα και εγώ μαζι σου διαβάζοντας την πρώτη παράγραφο!
Και σε άλλα! Ριξε και μια βουτιά για μένα!
χχχ

Debby said...

θα αργήσω Ραλλού για την επόμενη βουτιά αλλά όπως λες δεν πειράζει καθόλου!
Πάντως μπορεί να μην έγραφα για βουτιές αλλά θα έκανα βουτιές! Όπως και να το κάνουμε καλύτερα θα ήταν!!