Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 11, 2006

Το απαγορευμένο σποτ του MTV


Με την ευκαιρία της επετείου της 11ης Σεπτεμβρίου θυμήθηκα ένα αρχείο power point, που μου είχαν στείλει πριν πολύ καιρό, το οποίο αφορούσε μια απαγορευμένη διαφημιστική καμπάνια του MTV . Εχει να κάνει με εκείνη την ημέρα που κατέρευσαν οι Δίδυμοι πύργοι, σε σχέση με την τεράστια απήχηση που είχε το γεγονός σε όλο τον κόσμο, προτείνοντας μια πιο ρεαλιστική ματιά. Το αρχείο μπορείτε να το κατεβάσετε ΕΔΩ.
Αξίζει τον κόπο νομίζω.



7 comments:

jul said...

Μου το είχαν στείλει αυτό το εμαιλ 1 χρόνο μετά την 11η Σεπτεμβρίου, είχα σοκαριστεί...γιατί οσο και να ξέρεις κάποια πράγματα για αυτές τις καταστάσεις, σίγουρα όταν τα βλέπεις με νούμερα μένεις κόκκαλο!!!!!

VROXOPOIOS said...

Πολύ εξυπνη καμπάνια. thanks

Debby said...

Julia, εγώ να δεις πόσα συνειδητοποίησα από αυτή την αντιπαράθεση αριθμών! Μπορεί να μου το έστειλες και εσύ αυτό το mail. Αλλά έχει περάσει πολύς καιρός και δεν θυμάμαι καθόλου!

Vroxopoie, καλώς ήρθες καταρχήν.
Συμφωνώ και εγώ ότι ήταν έξυπνη kαμπάνια πολύ. Οπως και αρκετές άλλες του MTV επίσης! :-)

maika said...

καλημέρα!

πράγματι οι αριθμοί... σοκάρουν!

Αν όμως στο video clip γινόταν μια ανάφορά και σε πόσους ανθρώπους έχει φάει λάχανο η Αμερική, εκτός Αμερικής, θα ήταν νομίζω πιο ολοκληρωμένο....

Debby said...

Καλημέρα Maika!!
Λοιπόν... μην κολλάς σε λεπτομέρειες... Πάντα ανα τους αιώνες υπήρχε ένα κράτος πιο δυνατό από τα άλλα που έτρωγε τους υπόλοιπους λάχανο!
Μην ξεχνάς επίσης ότι παράλληλα με το "κακό" κάνει επίσης και καλό για ισοστάθμισμα. Οι υπόλοιποι όλοι τι κάνουν?

jul said...

Λες να στο έστειλα εγώ βρε Δέσποινα?
Maika έχεις δίκιο...για φαντάσου..πόσους πολέμους έχουν προξενήσει σε άλλες χώρες και στην χώρα τους δεν εχουν νοίωσει τι σημαίνει η λέξη πόλεμος!

Debby said...

Μπορεί βρε Julia! Πολύ πιθανόν!
Για το άλλο δεν σχολιάζω γιατί διαφωνώ αρκετά.