Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 02, 2006

Ομάδα Έψιλον


Πριν μερικά χρόνια σε μια συζήτηση που είχα με ένα φίλο μου σχετικά με την ζωή στην αρχαία Ελλάδα, αναφερθήκαμε στην Ομάδα Έψιλον. Βασικά δεν αναφερθήκαμε. Αναφέρθηκε, γιατί εγώ απλά δεν είχα ιδέα περί τίνος πρόκειται. Ούτε καν είχα ξανακούσει για αυτή. Μου είπε λοιπόν περιληπτικά τις θέσεις τους (τις οποίες τώρα πια σχεδόν δεν θυμάμαι), μου ανέφερε το γεγονός ότι κάποια στιγμή είχαν ιδρύσει κόμμα για να μπουν στην Βουλή αλλά διαλύθηκε και ότι αυτή η ομάδα αριθμεί αρκετά μέλη ακόμα και σήμερα.
Μου τράβηξε το ενδιαφέρον τότε αυτή η ιστορία και πήγα και πήρα ένα βιβλίο τους. Εντυπωσιάστηκα από το πόσο πολλά βιβλία είχαν εκδώσει. Ξεκίνησα να το διαβάζω αλλά ποτέ δεν το τελείωσα. Ίσως έτσι έχασα την ευκαιρία να καταλάβω "το τι θέλει να πει ο ποιητής". Όμως το βιβλίο δεν μπορούσε να με κρατήσει και έτσι το άφησα στην ησυχία του.
Τις προάλλες λοιπόν, η φίλη μου η Μαρία, προσπαθούσε να μάθει για αυτούς και έτσι με ρώτησε αν ξέρω κάτι σχετικά με αυτούς, αν ξέρω τι σκοπούς υπηρετούν, αν ξέρω ποια είναι η σχέση τους με την Ρόδο κτλ. Είχε βρει κάτι site σχετικά και είχε καταλήξει σε διάφορα συμπεράσματα σχετικά με αυτούς. Ότι δηλαδή οι άνθρωποι είναι "παιγμένοι" κατά κάποιο τρόπο, έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, έχουν εμμονή με τους αρχαίους Έλληνες, πιστεύουν ότι έχουν σχέση με εξωγήινους από τον πλανήτη Σείριο κτλ.
Όλα αυτά τώρα εμένα μου φαίνονται το λιγότερο κωμικά. Αλλά θα ήθελα να μάθω τι ξέρετε, τι ακούσατε, εσείς για αυτή την ομάδα. Πραγματικά είμαι περίεργη.

11 comments:

ONOMATODOSIA said...

exeis dikio.
ta paralene...

George Sou said...

Κουταμάρες...
Εκλεκτός λαός, περιούσιος λαός, κλπ, κλπ.
Και αυτοί είναι η κρέμα της κρέμας. Μόνο που δε μας εξηγούν τα σημερινά χάλια μας.
Μένουν στα (2500 χρόνια πριν) περασμένα μεγαλεία.
Τι να πεις μετά...

Debby said...

Onomatodosia, εννοείτε πως θα τα παραλένε! Δεν ακούγονται και πολύ νορμάλ όλα αυτά.

G! Δεν φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα να δω με τα ίδια μου τα μάτια ένα μέλος έστω αυτού του εκλεκτού και περιούσιου λαού!!

xenia said...

...χμ, δεν ξέρω πολλά πράγματα. Κάποτε (κι εγώ πρίν από χρόνια), είχα βρεθεί σε μια παρέα και άρχισαν να μιλάνε σχετικά, μού είχαν φανεί άκρως ενδιαφέροντα και μπορώ να πώ πως ο συγκεκριμένος ομιλητής ήταν πολύ πειστικός... Βέβαια, ποτέ δεν το έψαξα περισσότερο και όλα αυτά τώρα μου φαντάζουν λίγο ...μυστικιστικά (για να το συνδέσουμε με το προηγούμενο ποστάκι σου). Το λιγότερο "μυστικιστικά" αλλά και πάλι δεν έχω συγκεκριμένη γνώμη.

Ξ.

cyrus said...

Από έναν δεδηλωμένο σκεπτικιστή ξέρεις, φαντάζομαι, τι πρόκειται να ακούσεις.

"Ομάδα Ε" δεν υπάρχει. Είναι ένας εθνικιστικός μύθος, της ίδιας υποστάθμης με την "ελληνική κοσμοκρατορία του 2024 μ.Χ." που επαγγέλλεται ο γνωστός Τηλεπροφήτης.

Οι εθνικιστικές τακτικές είναι γνωστές, και ακολουθούνται από όλους τους εθνικιστές απανταχού της γης -- είμαστε ο "περιούσιος λαός", ο Θεός είναι (μόνο) μαζί μας, είμαστε οι καλύτεροι, οι ομορφότεροι, οι εξυπνότεροι, οι άλλοι μας πολεμάνε γιατί μας φοβούνται, το παρελθόν μας είναι το ενδοξότερο, οπότε και το μέλλον μάς ανήκει, κ.τ.λ....

Debby said...

Xenia! Και εγώ σε ένα τέτοιο βαθύ σκοτάδι είμαι. Και εκεί που νομίζω ότι το διαλύσανε το μαζαζί όλο και κάποιος μου τους αναφέρει και ξανάρχονται φρέσκιοι και πάλι στο προσκήνιο κάνοντας με να αναρρωτιεμε!

Cyrus!! Ετσι θα είναι μάλλον. Μου φαίνεται πιο λογικό να είναι απλά ένας μύθος. Εξάλου ποιος ο λόγος υπαρξης της αυτής της ομάδας αν ο σκοπός της δεν ήταν να μαζέυει οπαδούς και να μεγαλώνει τον αριθμό της? Αντί για αυτό ποτέ κανείς δεν έχει συναντήσει κανένα, όλα περιβάλλονται από μια πρωτοφανή μυστικοπάθεια, και μόνο συζητιούνται κατά καιρούς. Και αυτό το μυστήριο λειτουργεί θετικά ως προς την διαδωσει του μύθου μάλλον.

Anonymous said...

Καλώς σε βρήκα Reactor!
Συμφωνώ ότι μάλλον για παραμύθι πρόκειται που το εκμεταλευονται κατά καιρούς διάφοροι για να βγάλουν ίσως κάτι (τηλεπαρουσιαστές, εκδότες κτλ.

AVRA said...

καλημερα,

κατι ειχα ακουσει στο παρελθον αλλα δεν εδωσα σημασια διοτι , θα ακουστει καπως αυτο , δεν μου αρεσουν οι ετικετες.Για να το πω πιο σωστα δεν μ'αρεσουν οι παρωπιδες, ο φανατισμος.Με λιγα λογια νιωθω να με υποτιμουν και να με κοροιδευουν οταν ακουω τετοιες αηδιες.Περι ανωτεροτητας μιας φυλης κλπ.Και καποιος αλλος μιλαγε ετσι...να δεις πως τον ελεγαν ..Χιτλερ ?

φιλια

Debby said...

Avra, ούτε και εγώ ίσως να αναρρωτιόμουν τώρα αν δεν είχα δει ένα σκασμό βιβλία στο ράφι του βιβλιοπωλείου, site εν ενεργεία και μια φίλη που την έπιασε ένα όψιμο ενδιαφέρον σχετικά!!

Heliotypon said...

Εγώ έχω διαβάσει ένα βιβλίο, κάποιου Κεραμιδά για την θρυλούμενη ομάδα Ε. Η γνώμη μου είναι ότι είναι γεμάτο βλακείες και ψέματα. Απλώς ένα έντυπο για να πουλήσει. 'Ακουσα να αναφέρονται και γνωστά ονόματα ως μέλλη της "ομάδας" αλλά και τις διαψεύσεις τους. Βλέπετε δεν μπορούμε να παραδεχτούμε ότι έχουμε κατέβη τόσα σκαλοπάτια εξαθλίωσης ώς λαός, ότι είμαστε τόσο ακαμάτηδες, τεμπέληδες, αδιάφοροι, συμφεροντολόγοι, αντι-ανθρώπινοι, περιδεείς μπροστά στους "εχθρούς" Τούρκους, αλλά ταυτόχρονα θρασείς και οιημένοι ("ξέρεις ποιός είμ' εγώ ρε;"). Αναζητούμε με αγωνία ένα κλαδί δέντρου να πιαστούμε ψυχολογικά. Κι αυτό το εκμεταλλεύονται οι καπηλευτές της επικοινωνίας προς όφελός των. Φυσικά, όλα αυτά τα αρνητικά που αναφέρω δεν κολλάνε σε όλους μας αλλά σε τόσο μεγάλο πλήθος συμπατριωτών μας που είναι εντυπωσιακό!

Anonymous said...

Η ομάδα Ε ήταν η ομάδα των αστυνομικώ ν με ποδήλατα, μετα πήραν μηχανές και γιναν ομαδα Ζ

Ολα τα αλλα ειναι μπουρδες