Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 30, 2006

Τι θα ήθελα να μου φέρει φέτος ο Αγιος Βασίλης?


Είχα πει ότι ήθελα να γράψω ένα post για το τι θέλω να μου φέρει ο Αι Βασίλης φέτος. Όσο και αν το σκεφτόμουν δεν μπορούσα να καταλήξω πουθενά. Όχι γιατί ήταν τόσα πολλά αυτά που ήθελα αλλά γιατί συνειδητοποίησα ότι δεν πιστεύω στον Αι Βασίλη. Και δεν εννοώ στην κυριολεξία φυσικά. Σαν ιδέα. Διαπίστωσα ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει απομυθοποιηθεί στο μυαλό μου σε τέτοιο βαθμό που ούτε καν την κλασική ερώτηση δεν κάνω για αυτόν στα βαφτιστικά μου. "Τι σας έφερε ο Αι Βασίλης?"

Χωρίς καμιά αμφιβολία, πρόκειται για ένα όμορφο μύθο. Δίνει απίστευτη χαρά στα παιδιά. Δίνει ελπίδα! Την παραμονή των Χριστουγέννων, σ' ολόκληρο τον κόσμο, τα παιδιά κρεμούν τις κάλτσες τους και περιμένουν με λαχτάρα τον Αϊ-Βασίλη... Προικισμένος με εξαιρετικές δυνάμεις, δεν έχει τους ανθρώπινους περιορισμούς, μπορεί να κάνει το γύρο του κόσμου μέσα σε μία και μόνη νύχτα και δεν έχει καμια δυσκολία να βρίσκεται ταυτόχρονα σε αμέτρητα μέρη. Δίνει μια αίσθηση παραμυθιού στην πεζότητα της ζωής.

Έτσι λοιπόν, αυτό που θα ήθελα φέτος από τον νέο χρόνο είναι να ξανανιώσω και πάλι πως είναι να περιμένεις τον Αι Βασίλη να σου φέρει δώρα. Να νιώσω ότι ζω και πάλι έστω για λίγο το παραμύθι. Να ξαναπιστέψω στο όνειρο έστω για αυτές τις λίγες μέρες τον χρόνο. Και ξέρω ότι αυτό δεν μπορώ να το κάνω να συμβεί μόνη μου. Μόνο ένα παιδί μπορεί να σε κάνει να νιώσεις έτσι. Ένα μικρό παιδί. Αυτοί που έχουν παιδιά νομίζω το νιώθουν. Ή τουλάχιστον έχουν την δυνατότητα αυτή.
Θα θέλα λοιπόν να έχω και εγώ κάποια στιγμή αυτή την δυνατότητα.

13 comments:

maika said...

...στο εύχομαι λοιπόν με όλη μου την καρδιά!!!!
πολλά φιλιά
Καλή χρονιά και με το δώρο σου..αγκαλιά!!

philos said...

Ελπίζω να μην σε βρουν οι επόμενες Πρωτοχρονιές να ρωτάς απορημένη "Εγω, πότε θα γίνω μάνα?" σαν άλλη Δήμητρα Παπαδοπούλου!!!
;)))
Αντιθέτως στο εύχομαι ολόψυχα όποτε νιώσεις έτοιμη! Είναι το ωραιότερο δώρο...

(άσχετο επειδή τώρα έφαγα flash, δεν πιστεύω το αγόρι σου, να ναι κάποιος Θεσσαλονικιος, που δουλεύει Αθήνα? Αν ναι στείλε μου mail!)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Ζουζούνα μου γλυκιά, με συγκίνησες... Γιατί είσαι το πιό αληθινό πλάσμα του κόσμου!!!
Λοιπόν φιλενάδα: ραντεβού την επόμενη Πρωτοχρονιά εδώ στο blog σου! Να δεις που δεν θα έρθεις γιατί θα είσαι πολύυυυ απασχολημένη..!
Φιλάκια!

aggelos-x-aggelos said...

Καλή χρονιά, υγεία και κάθε ευτυχία!

Debby said...

Μόλις έγραψα "2007" πάνω στην βασιλόπιτα με αμύγδαλα και λίγο πριν στολιστώ για την υποδοχή του καινούργιου χρόνου, ήρθα να πω σε όλους τις ευχές μου για το νέο έτος.

Ελπίζω όλοι σας να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται απόψε και έτσι όμορφα να κυλήσει και όλος ο υπόλοιπος χρόνος.

Maika, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ας έρθει και ας είναι όποτε και να 'ναι!

Philos, όχι! Δεν θα το πω ποτέ αυτό! Το λένε όλοι οι υπόλοιποι για μένα! Και πραγματικά δεν ξέρω τι να τους απαντήσω!
(Απάντηση σε flash: Οχι, ο καλός μου δουλευει Ρόδο όπως και εγώ!)

Αγγελλε μου, (έχεις τόσο όμορφο όνομα!), σου εύχομαι να γίνει πραγματικότητα ότι επιθυμείς και οι κάθε δυσκολία να ξεπεραστεί. Θετική σκέψη και ένα χαμόγελο να σε συντροφευει την καινούργια χρονιά.

Χρόνια μας πολλά και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Παρότι εμένα με ξέχασες (καθηκάκι που λες κι εσύ!) εγώ επανήλθα δριμύτερη να σου ευχηθώ:
Από την καρδιά μου σου εύχομαι μικρή & αθεόφοβη Δεσποινούλα, η νέα χρονιά να σε γεμίσει ευτυχία με όποιον τρόπο εσύ ποθείς! Να είναι η χρονιά σου, η πιό όμορφη της ζωής σου ολόκληρης, γιατί πραγματικά το αξίζεις!!!
Και έτσι θα γίνει & θα τα λέμε πάλι & θα γελάμε (πάλι!)!
Πολύ χαρά κι αγάπη αληθινή σου εύχομαι για φέτος κοριτσάκι!
Φιλάκια

jul said...

Αυτο ειναι το ονειρο κάθε γυναίκας (αν οχι όλων, σίγουρα των περισσοτέρων) Ευχομαι μέσα από την ψυχή μου να πραγματοποιηθεί, όσο πιο σύντομα γίνεται...
Μακάρι του χρόνου να λεμε "πωπωπω θυμάσαι πέρσι τι λέγαμε...κοιτα πως περασε έτσι ενας χρονος"
Φιλια πολλά και καλή χρονια:)

Debby said...

Ηλιαχτίδα!! Είμαι αδιόρθωτη! Το ξέρω. Ευτυχώς που κατανοείς την κατάσταση!
Παρόλα αυτά είχα κάτι flash και εγώ σαν του Philos εχθές βράδυ σχετικά! Αναρρωτιόμουν τι σου απάντησα γιατι δεν μπορούσα να θυμηθώ τι σου είχα γράψει!
Και πως θα μπορούσα αφού ουτε καν σου είχα γράψει!
Εμείς τα είπαμε πια όσον αφορά τις ευχές!! Εξάλλου αυτά που εννοούμε είναι νομίζω πολύ περισσοτερα από αυτά που λέμε... οπότε... μια καλή χρονιά να έχουμε αρκεί νομίζω!

Julia! Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! Εξάλου η απόκτηση ενός παιδιού είναι τόσο ευχάριστο γεγονός που όποτε και να έρθει είναι καλό.

xenia said...

Βέβαια και θα έχεις αυτή την δυνατότητα! Και στο εύχομαι κι εγώ -όπως όλοι οι φίλοι- ολόψυχα:-)
(Α! Και προβλέπω να γίνεσαι τ έ λ ε ι α μαμά!!!)

Ένα φιλί,
Ξένια.

AVRA said...

θα ερθει,θα ερθει!!! ο πελαργος παντα βρισκει την πορτα,καμια καθυστερει γιατι τι να σου κανει και αυτος .Ενα μικρο πετουμενο ειναι ..δεν ειναι μποινγκ 147 (δεν εχω ιδεα αν υπαρχει τετοιο αρεοπλανο!)

ειθε να ερθει φετος και να εισαι ευτυχισμενη για μια ολοκληρη ζωη!


φιλια

ladybug said...

Καλή Χρονιά debbούλα!
Να είσαι γερή και χαμογελαστή!

Debby said...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια όλες σας!

Ξένια!! Μην τα παραλές!! Το εύχομαι πάντως!

Αυρα! 747 υπάρχει! Σημασία έχει το νόημα και όχι το νούμερο εξάλλου.

Ladybug, ελπίζω να έχεις και συ αυτή την δύνατοτήτα και από φέτος κιόλας αν το θες!

Alitovios said...

Κι ένας καινούργιος έρωτας έχει τα ίδια αποτελέσματα. Σου εύχομαι να ερωτευτείς σφόδρα το 2007