Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 04, 2007

Δεν μπορώ....

Δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω

Μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου.

Ούτε μπορώ να νιώσω ήρεμη

όταν με κριτικάρεις που δεν σκέφτομαι σαν εσένα.

Ή που δε βλέπω όπως εσύ.

Με φωνάζεις επαναστάτρια.

Κι όμως κάθε φορά που απέρριψα τα πιστεύω σου

Εσύ επαναστάτησες ενάντια στα δικά μου.

Δεν προσπαθώ να διαμορφώσω το μυαλό σου.

Ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι απλά εσύ.

Και δεν μπορώ να σου επιτρέψω να μου υπαγορεύσεις τι θα είμαι –

Γιατί βάζω όλη μου την προσοχή να είμαι εγώ.


Photo from: http://www.artvisions.org

Από το βιβλίο του Λεό Μπουσκάλια - Να ζεις να αγαπάς να μαθαίνεις.

5 comments:

Μικρός Πρίγκιπας said...

Πρέπει να μας αγαπάνε γι αυτό που είμαστε και όχι γι αυτό που θέλουν να γίνουμε...........

Debby said...

Καλημέρα Μικρέ Πρίγκηπα!
Δυστυχώς όλοι μας λίγο πολύ θέλουμε να αλλάξουμε αυτούς που συναναστρεφόμαστε...
Τους δεχόμαστε μεν, υπο προυποθέσεις δε... Και αυτό ακόμα είναι τρόπος εξαναγκασμού του άλλου να αλλάξει...

maya said...

Αν ζεις μια τέτοια κατάσταση get the fuck out asap!!!
οχι δεν συμφωνώ οτι έχουμε όλοι την αλαζονεία ότι θα αλλάξουμε τους άλλους. υπάρχουν κι άλλοι που μας κάνουν όπως είναι. όποιος θέλει αλλαγή, τον αλλάζω. με κάποιον άλλο που μου πάει.
καλό βράδυ
χ

Debby said...

Maya! Αυτό το "όποιος θέλει αλλαγή, τον αλλάζω. με κάποιον άλλο που μου πάει" είναι όλα τα λεφτά!

maya said...

thank you!είχα οίστρο φαίνεται...
χ