Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 15, 2007

Blogo-Πυραμίδα

Προχθές Τρίτη και 13, έλαβα μια πρόσκληση από τον Philos , τον Sakis και τον Mogwai για να συμμετέχω στην Blogo-πυραμίδα, ένα παιχνίδι που ο σκοπός του είναι να γνωριστούμε όλοι εμείς ακόμα καλύτερα και ίσως να γνωρίσουμε καινούργια blogs ακολουθώντας τα links που προτείνει ο καθένας. Οι όροι του παιχνιδιού είναι απλοί. Αφού δεχτείς την πρόσκληση, πρέπει να κάνεις ένα post στο οποίο θα αναφέρεις (5) πέντε πράγματα για τον εαυτό σου και θα προτείνεις άλλα (5) άτομα να το συνεχίσουν.
Εγώ λοιπόν όπως είπα δέχτηκα 2 προσκλήσεις την ίδια μέρα, από δύο άτομα που είχαν δεχτεί την εν λόγω πρόσκληση από το ίδιο άτομο, τον Κλέαρχο! Συγνώμη αλλά αν συμβούν πολλά τέτοια μόνο πυραμίδα δεν θα είναι στο τέλος! Μάλλον προς το «γύρω γύρω όλοι» θα θυμίζει!!
Όπως και να έχει να τα πέντε πράγματα για μένα, που δεν έχω πει ακόμα μέσα από τα post μου μέχρι τώρα.
  1. Καλύτερα να με ντύνεις παρά να με ταΐζεις. Είμαι απίστευτα λιγούρα. Στα πάντα. Είτε φαγητό είναι αυτό, είτε γλυκό, είτε ακόμα και ποτό. Έτσι και μου κάνει κανείς το τραπέζι έχει ανεβεί στην εκτίμηση μου! Είτε το μαγειρέψει είτε το πληρώσει!
  2. Το επάγγελμα που ζηλεύω είναι του χορευτή. Μικρή ήθελα να γίνω χορεύτρια αλλά διαπίστωσα πολύ νωρίς ότι δεν έχω κανένα ταλέντο σχετικά οπότε απλά απολαμβάνω τους άλλους να χορεύουν πράγμα το οποίο δεν με χαλάει καθόλου.
  3. Δεν ξεχνάω και κατ’ επέκταση δεν χάνω ποτέ κλειδιά, πορτοφόλια, κινητά κτλ. Γενικότερα δεν χάνω πράγματα. Και αν συμβεί αυτό είναι παροδικό. Τα ξαναβρίσκω σύντομα χωρίς να τάξω «φανουρόπιτα» (ξέρετε τι είναι ε??) !!!
  4. Εκτιμώ την διάρκεια! Στα πάντα!
  5. Όσα χρόνια και να περάσουν θα θυμάμαι πάντα πως ένιωσα όταν ανέβηκα στο τρενάκι του Space Mountain στην Eurodisney, όταν ένα άλογο βρέθηκε μπροστά μου ξαφνικά, όταν με μαλλιοτράβηξε μία τρελή-ζηλιάρα μέσα σε ένα μπαρ και την διαδρομή που κάναμε μαζί με τον καλό μου με το λεωφορείο από Κατερίνη για Αθήνα.
Προτείνω με την σειρά μου τους εξής αγαπητούς να συνεχίσουν το θεάρεστο αυτό έργο! Βασική προϋπόθεση για την επιλογή ήταν να έχω την αίσθηση ότι ο παραλήπτης θα το συνεχίσει. Εκτός από την Ηλιαχτίδα που θα την "υποχρεώσω" να το κάνει για όλους τους υπόλοιπους δεν είμαι σίγουρη!! Ελπίζω απλά να το δούν θετικά! Ιδού λοιπόν:

Γράψτε λοιπόν 5 πράγματα για τον εαυτό σας που θεωρείται ότι σας χαρακτηρίζουν ή απλά νιώθεται να θέλετε να τα πείτε.
Ετσι και αλλιώς ένα παιχνίδι είναι! Γιατί όχι?

15 comments:

An-Lu said...

Ενδιαφέροντα...πολύ ενδιαφέροντα!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, debby μου! Ανταπεκρίθην, όπως είδες, αμέσως...

philos said...

Σου ευχομαι λοιπόν στα πάντα μεγάλη διάρκεια εκτός από τις λύπες!

Debby said...

An-Lu!
Τι βρήκες περισσότερο ενδιαφέρον???
Αυτό πράγματι το βρίσκω ενδιαφέρον!

Synas!
Παρακάλώ! Δεν κάνει τίποτα! Ανυπομονώ να διαβάσω τι θα γράψουν και οι δικοί σου φίλοι!

Philos! Αχ!! Σε ευχαριστώ!! Εγώ έυχομαι να "διαρκέσει" η μπλογκοπαρέα μας καταρχήν! Πρέπει γιατί μου χρωστάς ένα στήσιμο!!

aggelos-x-aggelos said...

Αγαπητή Debby ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Είναι ένας καλός λόγος να ξεπεράσω το σοκ της μετωπικής του blog μου με το νέο blogger. Σπεύδω!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Πέρασα να πω μια Καλησπέρα, αλλά λέω νά΄ρθω άλλη ...μέρα!

ralou said...

Ομορφη ιδέα και την υιοθετώ πάραυτα.
Αν προλάβω το ΣΚ θα ρίξω το ποστ.
Μην νομίζεις. Το blog μου είναι πολύ εγωιστικό. Ολο πράγματα για μένα γράφω. Πρέπει να βρω κάτι που δεν έχω πει.
Και να είναι και αληθινό βεβαίως!

An-Lu said...

Το 1 και το 3!

Debby said...

Καλημέρα σε όλους!

Aggele, σου έδωσα χρόνο για να ασχοληθείς με τα τεχνικά θέματα! Αντε γιατί στραβωθήκαμε πια!!

Ηλιαχτίδα!! Θα περιμένω να δω τι θα βρεις να γράψεις!! Δεν θα ξεφύγεις!

Ralou!! Ολο και κάτι θα βρεθεί! Υπάρχουν τόσα ξεχωριστά πράγματα που δεν αξιώνουν να γίνουν post!

Debby said...

An-lu!
Μαζί γράφαμε!
1 και 3 λοιπόν! Μην μου πεις ότι είσαι το ίδιο???!!

jul said...

To 1 πάντως βρέ Δεσποινα δεν σου φαίνεται...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ομως...τι να πω τι να πω...

Debby said...

Julia!! Τυγχάνει να έχω σχετικά καλό μεταβολισμό γιατί κατά τ'άλλα είμαι πολύ κοιλιόδουλη!!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Tελικά όντως τα κατάφερες & με "υποχρέωσες"! Οκ, λοιπόν κοριτσάκι, ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το κάνω!
Φιλάκια!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Ντέπυ καλημέρα.
Κατ'αρχήν χαίρομαι που ανταποκρίνονται όλοι, αυτό σημαίνει ότι η ιδέα του Κλέαρχου προχωράει.
Λοιπόν για άλλους λόγους και εγώ δεν χορέυω αλλά μου αρέσει να βλέπω τους άλλους να το κάνουν αλλά και πως το κάνουν.
Δίνουν προς τα έξω ένα δείγμα του εαυτού τους, ειδικά στο ζειμπέκικο, που προσωπικά θεωρώ τον Χορό των Χορών, και για τον οποίον όταν θα έχω κατάλληλο οίστρο έχω ετοιμάσει κάτι για το μπλοκάκι.
Η γυναίκα μου είναι το κάτι άλλο στη κουζίνα. Ετοιμάσου κάποια στιγμή να φαμε μαζι
www.domesticcat.blogspot.com

Debby said...

Hliaxtida! αν δεν έδινες εσύ το καλό παράδειγμα που είσαι η καλύτερη μου φίλη ποιος θα το έκανε? ε?

Saki! Λοιπόν μελέτησα το blog σου εχθές βράδυ και κατάλαβα τους λόγους σου! Τώρα που σε έβαλα στα link θα σε επισκέπτομαι συχνότερα!
Σε αντίθεση με σένα το ζειμπέκικο δεν με ενθουσιάζει πολύ ως χορός. Ισως γιατί σπάνια μπορείς να πετύχεις κάποιον που ξέρει πραγματικά πως να το χορέψει!
Το συντομότερο δυνατό θα επισκεφθώ το www.domesticcat.blogspot.com!
Δεν μου αρέσει το μαγείρεμα αλλά αποτολμώ μια στο τόσο να φτιάξω κατι καινούργιο!
Για να φάμε μαζί μπορεί να είναι λίγο δύσκολο λόγω απόστασης αλλά ποτέ δεν ξέρεις!