Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 15, 2007

Λες και τους χρωστάω!

Εκνευρίζομαι με τις πωλήτριες και καταστηματάρχες (εδώ της Ρόδου γιατί αλλού δεν έχω τέτοιο πρόβλημα) ΑΦΟΡΗΤΑ! Η εξυπηρέτηση τους είναι για τα μπάζα!

Προχθές μπήκα σε ένα κατάστημα με είδη βαφτίσεων κτλ και επειδή ως ανίδεη ρωτούσα τα αυτονόητα (τι χρειάζεται να πάρω, τι επιλογές έχω, σε τι τιμές κυμαίνονται κτλ) με αντιμετώπιζε με μια υπεροψία λες και της χρωστούσα!!

Μέχρι να φύγω με είχε κατα-αγχώσει που δεν θα προλάβαινα και πρέπει να βιαστώ και είναι το τελευταίο κομμάτι και έχει πολλές βαφτίσεις αυτόν τον καιρό (σκεφτείτε ότι ακόμα και εγώ η άσχετη με τις εκκλησιαστικές πρακτικές ξέρω ότι μέχρι το Πάσχα δεν γίνονται βαφτίσεις!) και ότι δεν χρειάζεται να φέρω την φίλη μου που ξέρει μαζί γιατί η φίλη μου δεν ξέρει αλλά αυτή ξέρει (ακριβώς έτσι το είπε!)! Την τύφλα της ξέρει με τέτοια συμπεριφορά! Άμα με ξαναδεί να μου γράψει!

Κρίμα και μου άρεσε ένα φορεματάκι που είχε! Το οποίο στοίχιζε βέβαια 244€! Τώρα ή αυτό ήταν όντως ακριβό ή εμένα μου φάνηκε υπερβολικό ποσό για ένα φόρεμα που θα το φορέσει 2-3 φορές το πολύ (μαζί με την φορά της βάφτισης)! Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι!

14 comments:

zero said...

Το blog σου ειναι πολυ καλο.

ζερο.

Debby said...

Καλη σου μέρα και σε ευχαριστώ πολύ.
Οτι μπορεί κάνει ο καθένας! :-)

philos said...

244€ το φορεματάκι και δεν το πήρες?!
Στην φτήνια πας να τη βγάλεις?

Αν τυχόν έρθεις Αθήνα μέχρι τότε, μπορώ να σε καθοδηγήσω. Αλλά πέρα από την πλάκα 244€ είναι too much.
Εδώ σύνολο να σου στοιχίσουν όλο το σχετικό σύνολο για τα βαφτιστικά 500€ για πολύ καλές φίρμες και αξεσουαρ.

resident said...

Καλημέρα Debby!
Γάμοι,βαφτίσια και κηδείες(μακριά από δω)τα θεωρώ άχρηστες τελετές και πεταμένα λεφτά.Πλουτίζουν βέβαια μερικοί και από πάνω έχουν και απαράδεκτη συμπεριφορά.

Προτείνω να απαγορευτούν(χα)!

Debby said...

Καλημέρα!!!

Philos! Τις ξέρω αυτές τις διαφορές στις τιμές και συγχίζομαι ακόμα περισσότερο!! 250% βάζουν πάνω και σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Αν θες δε και μάρκα ούτε 1500€ δεν σου φτάνουν! Να μην πω για το χρυσό! Εκεί να δεις τι γίνεται!
Πλάκα πλάκα αν είχα το χρονικό περιθώριο θα προτιμούσα να ανέβαινα Αθήνα!

Resident! Και εγώ μαζί σου! Συμφωνώ να καταργηθούν!
Στην προκειμένη πρέπει να συμφωνήσει και η μαμά του παιδιού! Και όπως όλοι κανένας δεν είναι διατεθειμένος να μπει σε τέτοιους μπελάδες.
Οπως και να έχει δεν είναι και τίποτα φοβερό αυτά τα μυστήρια! Αρκεί να μην τα παίρνει κανείς στα πολύ στα σοβαρά!

αθεόφοβος said...

Λιαν επιμορφωτικό το ποστ!
Δεν είχα ιδέα ότι πριν το Πάσχα δεν γίνονται βαπτίσεις!
Θα πάω να εξομολογηθώ στον πνευματικό μου την αμαρτία μου.

Serenity said...

Κι εγώ συγχύζομαι όταν μου πουλάνε μούρη. Όσο για το φορεματάκι, ψάξε κι αλλού. Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις κάτι όμορφο σε πιο λογική τιμή. Γιατί αυτή που σου είπε είναι too much.

maika said...

Φαντάσου τώρα να της έλεγες ... μα καλά τίποτα πιο ακριβό δεν έχετε.... μα επιτέλους σε τι μαγαζί μπήκα??? Πω,πω Θεέ μου να με δει και κανένα μάτι....εδώ μέσα!... τσ,τσ,τσ....
Καπνούς θα έβγαζε στο τέλος...χε,χε

Debby said...

Καλησπέρα!

Αθεόφοβε!! Μα τι αθεόφοβος είσαι τέλος πάντων?? Γιατί νηστεύουν την Σαρακοστή ξέρεις? Υποθέτω για τον ίδιο λόγο που απαγορευονται οι βαπτίσεις και οι γάμοι (μυστήρια χαράς και καλά)! Γιατί πενθούν για τον Ιησού! Υποθέτω τονίζω!! :-)

Serenity! Κοίταξα και σήμερα! Και νομίζω πως ναι! Ολο και κάτι θα βρω που να μου αρέσει! Αν ήταν ευγενική ξέρεις, ίσως να μην σκεφτόμουν το κόστος καθόλου. Αλλά δεν ήταν!

Maika!! Με τέτοιες δεν είναι να κάνεις τέτοια αστεία! Ικανή την είχα αν της έλεγα τίποτα τέτοια να μου παρουσίασε κανένα ρετάλι και να μου έλεγε ότι στοίχιζε κανένα 500αρι!! Δεν λέει!!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Πενθούν για τον Ιησού; Την Μεγάλη Παρασκευή δεν πεθαίνει;; Το ξέρουν από πριν;
Όσο για τα βαφτίσια... πού να δεις και τη συνέχεια... που πρέπει γενέθλια, γιορτές, Χριστούγεννα, Πάσχα να βρίσκεις κι από κάτι. Και κάθε φορά να ξέρεις, τι νούμερο φοράει πάλι τώρα...

Debby said...

Synas!! Τώρα πια το ξέρουν!! Οπότε είναι πολύ πιθανόν να γίνεται για αυτό!
Ξέρω και για το μετά. Εγώ έχω βαφτιστικό και του έχω πάρει άπειρες φορές μικρά ρούχα! Αμα δεν έχεις δικό σου, σπάνια μπορείς να πετύχεις τα νούμερα με το μάτι! Είναι όμως φίλοι μας και έτσι και αλλιώς όλο και κάτι θα παίρναμε στο μικρό! Ασε που γίνεται πρωτη φορά νονός ο καλός μου και το γουστάρει!

Alitovios said...

Άσχετο αλλά μου θύμισες το ανέκδοτο με τον ναυτικό και τα βαφτήσια

Debby said...

xaxaxaxaxa!! Αλλος αυτώνει και άλλος πληρώνει ε?!! Ναι κολλάει! Δεν είναι άσχετο!! :-)

Marialena said...

Debby μου καλημέρα! Μια πρόσκληση σε περιμένει ΕΔΩ, που ελπίζω να ανταποκριθείς! Φιλιά, Μ.