Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, March 26, 2007

Σ' αγαπώ έτσι γιατί δεν ξέρω μ' άλλον τρόπο...

...Σ' αγαπώ μη γνωρίζοντας πως,
από που, και πότε,
σ' αγαπώ στα ίσια
δίχως πρόβλημα και περηφάνια.
Σ' αγαπώ έτσι γιατί δεν ξέρω
μ' άλλον τρόπο
παρά μ' ετούτον

όπου
δεν είμαι μήτε είσαι
που το χέρι σου πάνω μου
το νιώθω σαν δικό μου,
που όταν κοιμάμαι
κλείνουν και τα δικά σου μάτια.

Πάμπλο Νερούδα.

Picture from: http://www.globalgallery.com/

Αυτές οι δυο τελευταίες στροφές του ποιήματος με τίτλο "Δεν σ'αγαπώ" (μην σας παραπλανά ο τίτλος) είναι από τις πιο αγαπημένες μου. Οι πρώτες δύο δεν μου λένε τίποτα γι'αυτό δεν τις έβαλα!
Τα ερωτικά ποιήματα είναι η αδυναμία μου. Και δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος να δείξεις τα συναισθήματα σου παρά αφιερώνοντας κάποιο που σε εκφράζει στο έτερον ήμισι...

7 comments:

αθεόφοβος said...

Εξαιρετικός συνδυασμός ποίησης και ζωγραφικής.:))

ladybug said...

Ακόμα καλύτερα είναι να προσπαθήσεις να γράψεις ένα.
Εμένα αυτά μ' αρέσουν περισσότερο κι ας μην έχουν καμία σχέση με την ομορφιά του Νερούδα :)

Marialena said...

Πανέμορφο, απλό και τόσο ανθρώπινο αυτό το απόσπασμα από το ποίημα! Εύχομαι να υπάρχει αυτός ο κάποιος στη ζωή σου, που οι στίχοι να βρίσκουν νόημα όταν τους απαγγείλεις!

Καλημέρα Debby!

Debby said...

Καλημέρα!

Αθεόφοβε! Έτυχε να ταιριάξουν! Μου άρεσαν και τα δύο πάντως!

Ladybug, είναι θέμα γούστου. Αν και αν διαβάσεις κάτι από κάποιο καταξιωμένο ποιητή ή συγγραφέα σου διασφαλίζει, κατά κάποιο τρόπο εφόσον σου αρέσει το ύφος του, ότι θα διαβάσεις κάτι που θα μιλήσει στην καρδιά σου. Αυτό σπανίως συμβαίνει όταν διαβάσεις κατι "ερασιτεχνικό". Είναι σαν να ψαρευεις στον ωκεανό. Που όμως δεν είναι αδύνατο να βρεις και κάποιο μαργαριτάρι εκεί.
Το να γράψει ο καθένας μας δεν νομίζω επίσης πως "λέει". Δεν μπορούν να το κάνουν όλοι. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου. Δεν είναι εύκολο να βγάζεις στο φως την ψυχή σου.

Marialena! Είναι πράγματι πολύ όμορφο! Οι στίχοι πάντα υπάρχουν για να εμπνέουν είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει απόδέκτης! Και αυτή είναι και η ομορφιά τους!

Alitovios said...

Και δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος να δείξεις τα συναισθήματα σου

Υπάρχει και λέγεται πίπα :p

Debby said...

Αμάν ρε Alitovie!! Πόση σχέση έχει ένα ποίημα με μια πίπα πια?? :-)))

Οπως και να έχει περί ορέξεως ουδείς λόγος! Αλλος γουστάρει ποιήματα και άλλος πίπες!! Ετσι είναι αυτή η ζωή!!

Alitovios said...

Για να το θέσουμε στη σωστή του διάσταση κάποιοι γουστάρουν ποιήματα κι όλοι γουστάρουν πίπες.