Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 28, 2007

Εσείς πόσο εξαρτημένη προσωπικότητα είστε?

Your Personality is 19% Addictive

You aren't likely to get addicted to anything. It's just not who you are.
So go ahead and form some bad habits. They won't stick anyway!
Do You Have an Addictive Personality?


Λοιπόν... ποτέ δεν κατάλαβα τους ανθρώπους με εξαρτήσεις. Προσπαθώ. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες. Τους κατανοώ και τους συμπονώ. Αλλά βαθιά μέσα μου δεν μπορώ να τους καταλάβω. Δεν μπορώ να καταλάβω τις εμμονές τους. Αναρωτιέμαι πως ένας σκεπτόμενος, καλλιεργημένος, έξυπνος άνθρωπος, πολλές φορές, καταντάει έρμαιο των εξαρτήσεων του.

Βλέπω έναν συνάδερφο εδώ π.χ. που καπνίζει (τον μόνο) και τον ακούω να "καθαρίζει" τον λαιμό του συνέχεια, όπου πάει μέσα στο γραφείο έχει κολλημένο ένα τσιγάρο στο χέρι, του πέφτουν στάχτες παντού, και κάνει σαν παλαβός όταν ξεμείνει. Το μόνο που διαπιστώνω όταν τον βλέπω είναι ότι η παιδεία δεν αποκτάται στα πανεπιστήμια, και ότι δεν θα μπορούσα ποτέ στην ζωή μου να είχα σύντροφο ένα τέτοιο άνθρωπο. Δεν θα μπορούσα να είμαι με κάποιον που τον λυπάμαι...

Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω πως καταντάει κανείς έτσι και αυτό γιατί εγώ σαν άνθρωπος είμαι αλλιώς. Δεν ζω αποστειρωμένα. Κάθε άλλο. Δεν κολλάω να δοκιμάσω οτιδήποτε βρεθεί στον δρόμο μου. Μπορεί να το παρακάνω κιόλας. Μπορεί να μου γίνει κάτι κόλλημα για ένα διάστημα. Αλλά μια μέρα, έτσι απλά όπως άρχισε θα τελειώσει. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με βλαβερές συνήθειες, όπως είναι το κάπνισμα, το ποτό, το ξενύχτι αλλά αφορά ακόμα και τις σχέσεις μου με άτομα που μπορεί να καταντήσει να προσκολληθώ μαζί τους ή με οποιαδήποτε άλλη φαινομενικά αθώα συνήθεια τείνει να γίνει εξάρτηση.

Δεν έχει να κάνει με το ότι αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Προφανώς και δεν υπάρχει πρόβλημα όταν κάνεις κάτι και το απολαμβάνεις. Απλά αντιλαμβάνομαι ότι νιώθω εγκλωβισμένη, αδύναμη και κατ΄επέκταση αξιολύπητη. Και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Μα καθόλου.

11 comments:

resident said...

Η μόνη μου εξάρτηση ίσως είναι η μουσική.Θέλω μια δόση καθημερινά. Στα υπόλοιπα δεν “κολλάω”. Πράγματι η εικόνα του καπνιστή είναι λίγο θλιβερή.
Kαλημέρα Debby!

tassoula said...

Your Personality is 19% Addictive
You aren't likely to get addicted to anything. It's just not who you are.
So go ahead and form some bad habits. They won't stick anyway!

An-Lu said...

Your Personality is 34% Addictive

You don't have an addictive personality - at least, not usually.
You can indulge in vices freely, and there's little chance that you'll get hooked.


Πάλι καλά! Εγώ νόμιζα ότι θα με έβγαζε περισσότερο!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ο καθενας σε αυτο το κοσμο εχει τη δικη του πρεζα-εξαρτηση...
Ολοι εχουμε κατι και ας μην το ξερουμε...

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Μην λες μεγάλες κουβέντες, γιατί ό,τι κοροϊδεύουμε σύντομα το λουζόμαστε.

panagiota said...

Αγαπητή Ντέπυ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου.Προσωπικά έχω αρκετές (ανθυγιεινές)εξαρτήσεις αλλά αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι εγκλωβισμένη,μίζερη και αξιολύπητη!Αλλωστε ανήκω στα άτομα που μισούν να τους λυπούνται και ποτέ δεν εξαρτήθηκα από σχέσεις,οικογένεια,φίλους,κλπ.Στα 53 μου χαίρω άκρας υγείας μέσα στα 65 κιλά μου σε σχέση με κάποιους άλλους που παθαίνουν στερητικό σύνδρομο αν ο μανάβης δεν έχει βιολογικά λαχανικά.
Νοιώθω αναμφίβολα πιο ήρεμα απο αυτούς που ψάχνουν εναγωνίως τα ρεστωράν για μη καπνίζοντες και φεύγουν άρον των άρον γιατί τελείωσε το εμφιαλωμένο νερό στο καφέ-μπαρ.
Αρα δεν υπάρχει λόγος για να καταλάβεις και να συμπονέσεις κάποιον σαν τον συνάδελφο σου πχ.

Ο καθείς και τα έργα του.....

Καλό σ/κ να έχεις!
Σε φιλώ....

Debby said...

Καλησπέρα σε όλους!!

Resident! Ας ήταν όλων μας οι εξαρτήσεις τέτοιες!!

Tassoula!! Φαίνεται ότι έχουμε την ίδια κοσμοθεωρία! :-)

An-Lu!! Και παραπάνω να σε έβγαζε δεν τρέχει τίποτα! Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου!!

Πρέζα TV! Αλίμονο! Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, και τώρα που ξαναδιαβάζω το ποστ μου, νομίζω ότι δίνω την εντύπωση ότι όσον αφορά εμένα είμαι υπεράνθρωπος!! Δεν είναι έτσι όμως!

Synas!! Ax! Δεν κοροϊδεύω τίποτα! Πως θα μπορούσα άλλωστε όταν ένιωσα και η ίδια πολλές φορές απόλυτα εξαρτημένη. Απλά νομίζω πως είμαι έτσι που δεν θέλω να νιώθω ότι εξαρτώμαι από κανένα και τίποτα. Για όσο είμαι έτσι! Γιατί αύριο δεν ξέρω τι μου ξημερώνει!

Panagiota!! Ο καθένας μας έχει κάποιες συνήθειες. Ανθυγιεινές ή όχι δεν έχει τόσο σημασία όσο το πόσο μας έχουν γίνει εμμονή και επηρεάζουν την γενικότερη συμπεριφορά μας. Τα άκρα, είτε πρόκειται για το γεγονός να καπνίζει κάποιος συνεχώς είτε πρόκειται για το γεγονός να μην μπορεί να ευχαριστηθεί κάποιος την ζωή του επειδή ψάχνει την τέλεια υγιεινή για τον εαυτό του για μένα είναι το ίδιο.
Παρόλα αυτά λυπάμαι και τον έναν και τον άλλο όπως ακριβώς θα λυπόμουν τον εαυτό μου αν ήμουν στην θέση τους. Γιατί ο συνάδερφος μου π.χ. που αναφέρω αποτελεί το είδος του καπνιστή που όντως βρίσκω αξιολύπητο. Ισως δεν τον έβλεπα έτσι αν μπορούσε τουλάχιστον να σηκωθεί από το γραφείο του χωρίς να κρατά το τσιγάρο στο χέρι του, αλλά το κάπνιζε στο γραφείο του και δεν θεωρούσε το πάτωμα ένα τεράστιο τασάκι.
Παρεμπιπτόντως, η καλύτερη μου φίλη , καπνίζει πάρα πολύ. Αλλά δεν αισθάνομαι ότι είναι αξιολύπητη ή εγκλωβισμένη ή μίζερη! Πράγματα που άνετα θα υιοθετούσα αν αφορούσε τον εαυτό μου. Γιατί εμένα με ξέρω και δεν βρίσκω δικαιολογίες. Δεν είμαι όμως τόσο αυστηρή με όλους τους άλλους. Είναι δικαίωμα τους και αν τους ευχαριστεί δεν μου πέφτει λόγος. Εξου και δεν έχω πει ποτέ κάτι στον συνάδερφο μου. Και ούτε πρόκειται.
Αν τον νοιαζόμουν όμως, θα έλεγα...

AVRA said...

Your Personality is 26% Addictive

You don't have an addictive personality - at least, not usually.
You can indulge in vices freely, and there's little chance that you'll get hooked.


δεν εξαρτομαι ευκολα..αν και με τη σοκολατα παθαινω κατα καιρους υστεριες! :-)))))))

Zaphod said...

Your Personality is 60% Addictive!

Αυτά έβγαλε για μένα....να σου πω φοβόμουνα για παραπάνω. 60% είναι μια χαρά-----
to die young το έχουμε εξασφαλίσει με το live fast τί γντ ρε γαμώτο;

:-)

Debby said...

Καλησπέρα!!

Avra!! Η σοκολάτα δεν μετρά! Κατά καιρούς μας έχεις εθίσει όλους!!

Zaphod! Μου αρέσει που ο καθένας που κάνει το τεστ βρίσκει το αποτέλεσμα αναμενόμενο!! ;-)

Cinderelen said...

Your Personality is 31% Addictive :P