Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 27, 2008

Ένα στα γρήγορα...

...προτού ξυπνήσουν τα μικρά!

Ήρθε και το δεύτερο μικρό στο σπίτι και ο ελεύθερος μου χρόνος έχει πλέον σχεδόν μηδενιστεί! Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν σας διαβάζω πια. Απλά δεν μπορώ να σχολιάζω! Γιατί σας διαβάζω όταν θηλάζω! Και δεν θέλω σχόλια!
Φυσικά και κανακεύω τα μωρά όταν τα ταίζω! Αλλά όπως και να το κάνει κανείς οι ώρες αυτές μοιάζουν πότε πότε ατέλειωτες και μ'αυτόν τον τρόπο καταφέρνω να ψυχαγωγούμε όταν δεν υπάρχει κανείς άλλος στο σπίτι να μου μιλάει εκείνη την ώρα! Αυτή είναι επίσης η μόνη ώρα που μπορώ να μιλήσω με την ησυχία μου στο τηλέφωνο με την φιλενάδα μου! Εκείνη βέβαια νιώθει τύψεις γιατί έχει την αίσθηση ότι με αποσπά από το καθήκον μου, αλλά την διαβεβαιώ ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει γιατί μου αποσπά την σκέψη από το "ποτε επιτέλους θα τελειώσει?" και "νιώθω λες και θηλαζω έναν αιώνα και έχουν περάσει μόνο 5 λεπτά?"

Η πρώτη μέρα με τα δύο μωρά στο σπίτι ήταν μες την τρέλα! Αφού κοιταζόμασταν με τον άντρα μου και μας έπαιρναν τα γέλια! Δεν ξέραμε τι να πρωτοκάνουμε! Η δεύτερη μέρα κύλησε πιο ήρεμα αν και επίσης το ίδιο κουραστικά! Σε καμιά εβδομάδα θα δω πως θα σταθεροποιηθεί η κατάσταση και αν χρειάζομαι συνεχή βοήθεια με τα μικρά! Αυτό πάντως που σίγουρα χρειάζομαι είναι μια μαγείρισα να μου κάνει να τρώω γιατί νιώθω να πεινάω σαν λύκος!! Και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο για να χάσω τα έξι κιλά που μου έμειναν αμανάτι από την γέννα!!

Το πιο σπαστικό πράγμα που μου συμβαίνει είναι όταν πάω να τους αλλάξω και αφού τους έχω καθαρίσει καλά καλά, τους έχω βάλει τις κρεμούλες τους κτλ. και δευτερόλεπτα πριν τους βάλω την πάνα, αρχίζουν να κατουράνε και κάνουνε τον τόπο και τους εαυτούς τους χάλια μαύρα!! Εκεί νιώθω να είμαι έτοιμη να χάσω την υπομονή μου! Επειδή όμως ξέρω ότι δεν το κάνουν επίτηδες, παίρνω βαθιά ανάσα και ξαναρχίζω από την αρχή!!

Το μεγαλύτερο διάστημα που κοιμάμαι συνεχόμενα πλέον είναι 2 ώρες το πολύ! Αφού όταν αρχίσω να κοιμάμαι τουλάχιστον 5 ώρες συνεχόμενες θα μου φανεί σαν ψέμα! Οπως μου φαίνεται το ότι μπορώ επιτέλους να κοιμάμαι ξανά μπρούμυτα μετά από πάνω από επτά μήνες!

Ωπ!! Ακούω μια φωνούλα! Ο μεγάλος ξύπνησε! Πρέπει να βιαστώ γιατί είναι θέμα (λίγου) χρόνου να ξυπνήσει και ο μικρός!
Και όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν τα μπορώ τα κλάματα!!

Αργά το σκέφτηκα ε??? ;-)


15 comments:

An-Lu said...

Άρχισαν οι πιο γλυκιοί μπελάδες!
Φιλιά πολλά ;-)

tassoula said...

Καλή συνέχεια και με τους 2 τώρα πια:)))
Φιλιά και στους 3 σας!

Εύα said...

να σου ζησουν τα μωρουλινια σου κουκλα!Και ναχεις παντα δυναμη και λιγη βοηθεια δε βλαπτει...αααα,και να σου πω,πες στους γυρω σου να μη δινουν ολες τις αγκαλιες και τα φιλιά στα μωρουλινια...κι η μαμα τα χρειαζεται μετα απο τοοοοοσο κουραστικες μερες,ναι?
Τα φιλιά μου...

Lydia! said...

Επεσα στο ποστ σου τυχαια. Να σου ζησουν τα νεα μελη της οικογενειας!

Θηλαζω εδω και 14 μηνες τον γιο μου (πρωτο παιδι), εχω ψαξει τα παντα για τον θηλασμο, και επειδη ξερω οτι στην αρχη ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα,να σου πω οτι γινεται πολυ πιο ευκολο σε λιγο καιρο, οτι καποια στιγμη θα θηλαζεις σχεδον ΟΛΗ την ωρα, αλλα αυτο σημαινει οτι τα μωρακια σου κανουν αυτο που χρειαζεται για να αυξησουν την παραγωγη σου (οποτε μην τους δωσεις ξενο), και πως ενα πολυ καλο βιβλιο για να απαντησει πολυ απλα τις ερωτησεις που σιγουρα εχεις, ειναι το "Θηλασμος, μια υπεροχη σχεση" της παιδιατρου και συμβουλοο θηλασμου, Αννας Πατσουρου. Εμενα με βοηθησε. Αν θελεις βοηθεια γραψε να σου στειλω το μεηλ μου και να σου πω οτι χρειαζεσαι. Σορρυ που εγραψα αν και ειμαι ασχετη! Καλη συνεχεια :-)

Debby said...

Καλησπέρα σε όλους!!

An-Lu!!
Άρχισαν δεν λες τίποτα!! Ελπίζω μόνο να έχβω καλά ξεμπερδέματα!!! ;-)

Tassoula!! Και εγώ εύχομαι καλή συνέχεια γιατί η ζωή με ενα μωρό με την ζωή με δύο μωρά διαφέρει σχεδόν όπως η μέρα με την νύχτα!!! Τόσο πολύ νομίζω!!

Εύα!! Σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σου και για το γεγονός ότι σκέφτηκες και εμένα!! Αν και από την στιγμή που έμεινα έγκυος ήξερα ότι από την στιγμή που θα γεννήσω εγώ θα μπω σε δεύτερη μοίρα γενικώς και για όλους! Πρώτα θα ρωτάνε για τα μικρά και μετά αν το θυμηθούν θα ρωτάνε για μένα!! ;-)

Lydia!! Κρίμα που δεν ήξερα για αυτό το βιβλίο όσο καιρό ήμουν έγκυος και είχα χρόνο να το διαβάσω. Ξέρω ότι δεν είναι ακατόρθωτο να θηλάζω αποκλειστικά και τα δύο μωρά. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι θα πρέπει για 1-2 μερονύχτα να μην κάνω απολύτως τίποτα άλλο από το να θηλάζω συνεχώς μέχρι να ρυθμιστεί η παραγωγή γάλακτος. Δυστυχώς όμως έχω να αντιμετωπίσω μια σειρά από προβλήματα που μου δυσκολέυουν την ζωή. Πρώτα πρώτα η κούραση μιας και δεν έχω σημαντική βοήθεια. Μετά είναι η διατροφή μου που πλέον δεν μπορώ και να θέλω να την προσέξω ιδιαίτερα! Και τέλος, το ότι ο μικρός επί δύο εβδομάδες τρεφόταν με μπιμπερό και ξένο γάλα, είναι ακόμα ελλιποβαρής και ο θηλασμός τον κουράζει με αποτρέπει απο το να τον τρεφω αποκλειστικα με δικό μου γάλα. Περιορίζομαι να του μαζευω λίγο και να του το δίνω με το μπιμπερό.
Από την άλλη όταν έχεις δυο μωρά να φροντίσεις δεν μπορείς να θηλάζεις συνεχώς το ένα ή το άλλο και να παραμελείς το άλλο. Είναι πολύ διαφορετικά όταν το μωρό είναι ένα...

Lydia! said...

Debby, ναι φανταζομαι ποσο δυσκολο θα ειναι με δυο μωρα (εγω με ενα και τα εφτυσα γιατι ημουν κι εγω μονη μου μιας και αν και απο Ροδο, μενω Χαλκιδα με τον συζυγο). Οσο εχεις παντως γαλα, καλο ειναι να τους δινεις απο το δικο σου και ισως αργοτερα που θα εχεις καταφερει να τα κανεις ολα μια ρουτινα, να τους δινεις να θηλαζουν ολο και πιο πολυ απο το γαλα σου (και τα δυο μαζι). Αν παλι δεις οτι δεν τα καταφερνεις, ακομα και σταγονιτσες απο το γαλα σου, ειναι βαλσαμο για τα μωρα, μιας και ειναι φουλ στα αντισωματα (και ευχαριστιουνται αυτην την επαφη οσο τιποτα)! Εμενα, πληροφοριακα, επαιρνε μια μερα για ρυθμιση της παραγωγης μου μετα απο μαραθωνιο θηλασμο... Για οτι χρειαστεις, ενα φοβερο σαιτ για τον θηλασμο, ειναι το www.kellymom.com
Φιλια και καλη συνεχεια! :-)

Anonymous said...

Να σας ζήσουν τα ζουζουνάκια , τώρα αυτό με το κατούρημα κατά την αλλαγή πάνας στα αγοράκια έχει μεγάλη πλάκα …και πάντα καταλήγει στα μούτρα μας χιχιχι

Όσο για το ύπνο ..ξέσασέ τον καλύτερα...τουλάχιστον μέχρι να κόψεις το βραδινό γεύμα.

Alitovios said...

Εγώ πάλι είχα μια ζωή την απορία πως γίνεται από ένα τόσο δα πλασματάκι να βγαίνει τόσο πολύ σκατό.

Να σου ζήσουν και να είναι πάντα υγιή.

Unknown said...

Χαζομαμάκα (με νάζι ακούγεται καλύτερο βέβαια). Να τα χαίρεσαι και εκείνα να απολαμβάνουν την αγκαλιά και τα χάδια σου.

advocatus diaboli said...

Τέλεια! Ολα να γίνονται ολοένα και ομορφότερα, και, επίσης, πιο εύκολα! Σκέψου μονάχα ότι στα γενέθλιά μας θα είναι πέντε μηνών και...

Debby said...

Καλημέρα σε όλους!!

Lydia! Συντοπίτισσα λοιπόν! Άμα με το καλό βρεθείς ξανά στα πάτρια εδάφη ίσως μπορέσουμε να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή!
Οσο για τον θηλασμό, είναι πολύ δύσκολο να τα βάλω και τα δύο μαζί, ακόμα και τώρα που ο μικρός έχει πάει 2300 και μπορώ να τον πιάνω με το ένα μου χέρι ακόμα, γιατί αυτό συνεπάγεται ότι πρέπει να υπάρχει πάντα δευτερο άτομο στο σπίτι πράγμα που είναι αδύνατον. Ετσι αναγκαστικά τα ταίζω ξέχωριστά. Ασε που παρόλο που εγώ δεν θα είχα αντίρρηση να θηλάζω και ανά μία ώρα, αυτό είναι αδύνατον με δύο μωρά γιατί δεν θα έχω χρόνο για να φροντίσω για τα υπόλοιπα αναγκαία που αφορούν τα μικρά.
Με ένα μωρό τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Μου φαινόταν παιχνιδάκι. Ουτε το ξενύχτι δεν καταλάβαινα και μπορούσα να οργανώσω τον χρόνο μου καλύτερα! Τώρα μόνο να προγραμματίσω κάτι δεν μπορώ!

Trelofantasmeni!
Το βραδυνό γεύμα ευελπιστώ να τους το κόψω το συντομότερο δυνατόν. Του μεγάλου με το που θα κλείσει μήνα και του μικρού με του που θα πάει 3,5 κιλά! Ευχήσου μου μόνο καλή τύχη!

Alitovie!
Long time no see! Εγώ πάλι τώρα αντιλήφθηκα πόσο πολύ σκατό έχει η υπόθεση!
Σε ευχαριστώ πάντως πολύ για τις ευχές σου!

Zerf! Να 'σαι καλά! Εύχομαι και σε σένα, αν το θες, μια τέτοια άκρως κουραστική εμπειρία το συντομότερο δυνατό!

Advocatus Diaboli!
Ναι!! Στα γενέθλεια μας θα είναι πέντε μηνών!!! Ήδη σε 5-6 μέρες θα είναι ενός μηνός και ούτε που το έχω καταλάβει!

Zaphod said...

Έστω και καθυστερημένα, να σου ζήσουν τα μικρούλια...και χαρούμενες αϋπνίες :))

love&kisses
zaphod

Theogr ο κηπουρός said...

Οκ εγώ δεν έχω δίδυμα όμως τα δύσκολα έρχονται. Ρώτα και μένα που έχω 2 παιδιά στην εφηβεία. Να σας ζήσουν πάντως και καλή υπομονή.

jojo said...

Συμπεθέραααααααααα....
τι γίνεται βρε? τα καταφέρνεις?

αυτό που έχω να πω είναι οτι μπορεί το ένα παιδί να σου φάνηκε παιχνιδάκι, αλλά εξαρτάται πάντα και απο το παιδί.
η δικιά μας μας έχει βάλει τα δυό πόδια σε ένα παπούτσι και τους δύο!!!
ελπίζω να μπορέσουμε να την βάλουμε σε πρόγραμμα σύντομα γιατί θα καταντήσουμε ζόμπι απο την αυπνία!
πάντως ως τώρα αντιστέκεται σε κάθε μας προσπάθεια να την οργανώσουμε...

κράτα γερά συμπεθέρα!
παίρνω κουράγιο όταν ακούω οτι εσύ με δύο τα φέρνεις βόλτα!

τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου και πολλά φιλιά!!!!

Debby said...

Καλησπέρα!!

Zaphod! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σε διαβεβαιώ ότι δεν υπάρχουν χαρούμενες αυπνίες!!:-)

Theogr! Τώρα που μπήκαμε στο χορό θα χορέψουμε! Κάθε εποχή με τα παιδιά έχει τις δικές της δυσκολίες! Και φαντάζομαι όσο περνά ο καιρός τόσο οι δυσκολίες θα γίνονται όλο και πιο πολλές και όλο και πιο περίπλοκες! Βλέποντας και κάνοντας! Δεν θα αγχωθώ από τώρα!

Jojo! Τι κάνεις βρε συμπεθερούλα? Σε ταλαιπωρεί η κόρη? Υπομονή! Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να την βάλεις σε πρόγραμμα! Από ότι μου λένε άλλες μαμάδες που τα έχουν περάσει ήδη αυτά θα δούμε διαφορά προς το καλύτερο αφότου σαραντίσουν τα μικρά! Αυτές οι σαράντα μέρες φαίνεται ότι δεν είναι τυχαίο νούμερο και έχει μείνει από παλιά γιατί όντως παρατηρήτε διαφορά από τότε και μετά.

Πάντως η αυπνία είναι σκότωμα εντελώς! Εγώ ειδικά με δύο που χρειάζεται να μένω τον διπλάσιο χρόνο ξύπνια για να τα ταίσω μέσα στην νύχτα καταλαβαίνεις τι όμορφα που πέρασα τον τελευταίο καιρό!!
Άρχισα να είμαι πιο αισιόδοξη όταν με το που έκλεισαν μήνα με άφησαν και κοιμήθηκα 3,5 με 4 ώρες σερί πριν και μετά το μεταμεσονύχτιο γεύμα! Ένιωσα άλλος άνθρωπος! Ελπίζω να κρατήσει!!

Κατά τ'άλλα ακόμα καλά τα καταφέρνω παρόλο που είμαι στην ουσία μόνη. Αλλά είναι και τα μικρά σχετικά ήσυχα! Ειδικά ο ένας είναι μαμ κακά και νάνι!
θα σε πάρω να τα πούμε όταν με το καλό βρω ευκαιρία όταν κοιμούνται και τα δύο! Οχι τίποτα άλλο, αλλά να μπορώ να ακούω τι μου λες! Ελπίζω μόνο να έχω καλό timing και να μπορείς να με ακούς και εσύ!! ;-)