Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, August 15, 2010

Life & Death

Πριν λίγο καιρό έχασα την γιαγιά μου. Αυτήν που σαν σήμερα θα γιόρταζε.  Την τελευταία μου γιαγιά. Αυτήν που με μεγάλωσε. Αυτήν που ζούσε σε ένα σπίτι δίπλα στο πατρικό μου.  Αυτήν που μέχρι πριν γεννήσω, κάθε σ/κ που πήγαινα στο χωριό περνούσα ώρες ατέλειωτες σπίτι της κουβεντιάζοντας. Μετά την γέννα χαθήκαμε κάπως. Δεν υπήρχαν πια διαθέσιμες τόσες πολλές ώρες. Ένα καινούργιο κομμάτι ζωής προστέθηκε στην ήδη υπάρχουσα. Τα παιδιά. Γέμισαν την καθημερινότητα μου. Την άλλαξαν.
Μέχρι τότε δεν ήξερα πως είναι να χάνεις ένα τόσο κοντινό σου πρόσωπο. Αναρωτιόμουν, αλλά δεν είχα περιέργεια να μάθω. Πριν κάνω τα παιδιά νόμιζα ότι θα είναι αβάσταχτο. Μετά που ήρθαν αυτά στην ζωή μου, απλά δεν έκανα πια τέτοιες σκέψεις. Και μια μέρα έρχεται η απώλεια. Ξαφνικά για μένα που δεν είχα στενή επαφή με την πορεία της υγείας της, και κρίνοντας από την διαύγεια πνεύματος που είχε και την ικανότητα της να αυτοεξυπηρετείται.
Και τότε ένιωσα σαν να χάθηκε ένα κομμάτι από την ζωή μου. Η καθημερινότητα μου φτώχυνε, μόνο με το γεγονός ότι δεν θα πάρω ξανά τηλέφωνο και θα ακούσω την φωνή της και ούτε πρόκειται να κουβεντιάσω μαζί της ξανά τα σ/κ που πάω στο χωριό.
Φτώχυνε πραγματικά. Μόνο που δεν ένιωσα αυτή την φτώχεια σε όλο της το μεγαλείο... και αυτό συνέβη γιατί τώρα έχω στην ζωή μου δυο μικρά που με κάνουν πιο πλούσια με τον δικό τους τρόπο... και ταξιδεύουν το μυαλό μου ευχάριστα αλλού και αλλού...

Photo from :  http://www.bodyofcaroline.com

3 comments:

philos said...

Εσύ να είσαι καλά να την θυμάσαι πάντα και να χαίρεσαι έτσι πάντα τους άντρες σου!!!
Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!

jojo said...

Συλληπητήρια...
και γω ακόμα θυμάμαι την αγαπημένη μου γιαγιά, κιας περάσανε 18 χρόνια που έφυγε...
κοίτα μπροστά, αυτά τα όμορφα ματάκια που σε περιτριγυρίζουν είναι ό,τι χρειάζεσαι για να δεις τη ζωή αισιόδοξα!

Debby said...

Ευχαριστώ guys! Εσείς σίγουρα ξέρετε από πρώτο χέρι πόσο αλλιώς μας κάνουν να βλέπουμε την καθημερινότητα μας αυτά τα μικρά πλάσματα. Αν μη τι άλλο στο τέλος της μέρας πέφτουμε για ύπνο χαμογελώντας :-)